Shuu!

Shuu!
Glömde skriva att igår innan jag spelade in låten som jag släppte igår så spelade jag även in mina verser till en låt som heter "Låt mig andas" och så kommer även skivan heta. Malsor, en rappare från Kristianstad som är grymt grymt duktigt ska gästa låten och lägga refränger vad jag vet än så länge, kanske blir en 3e vers också, man vet aldrig!
Men i alla fall, skivan kommer som sagt heta "Låt mig andas" och kommer mest innehålla lugna låtar som handlar både om kärlek och typ att man klarar sig själv utan någon annans hjälp med det man gör osv.. Som sagt ni kommer få höra alla låtar sen när skivan är släppt på nätet!
Men håll utkik efter enstaka låtar vid sidan om skivan som kommer släppas lite då och då!

Två Fingrar / A*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0