Ny låt igen!

Shuu!
Släpper en ny låt igen med Knivigt och Hosuz.

Uppsättning:

Vers 1: Knivigt
Vers 2: Hosuz
Reffar: AjdiiN

Gå in på länken här nere och tanka låten!

http://www.speedyshare.com/742152188.html

P.S. Snart är det dags för "soffan" då man ska berätta om arbete man gör och hur långt man har kommit, och jag hoppas jag har en låt klar tills dess så jag kan visa upp den. Och det kommer i så fall vara låten "Sen första dagen" som jag skrivit om tidigare här i bloggen. Låten gästas av Derkid och en tjej som kommer sjunga reffarna, tror hon hette Alina eller något sånt. Aiijt orkar inte skriva mer, men håll utkik efter enstaka låtar vid sidan om skivan!

Två Fingrar / A*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0