Hatar gör jag men älskar ändå!

Shuu!
Här är texten till låten som jag spelade in igår som är till ett svenska arbete.
Låten kommer jag inte lägga upp någonstans utan den kommer jag bara visa upp på svenska lektionen så här har ni bara texten. Låten heter "Hatar gör jag men älskar ändå".

Vers:


Hatar gör jag men älskar dig ändå/
Slänger om alla tankar och förklarar tills du förstår/
Inte så lätt när hjärtat det gör ont/
Sömnlösa nätter gör det svårt att få någon blund/
Två helt olika känslor på samma gång/
Som att gå två skilda vägar som är långt ifrån/
Vandra ensam genom natten och klara sig själv/
Inga krafter kvar som jag tänkt spara till sen/
Går ensam på vägen utan något ljus/
Allt är tyst förutom vindens tysta sus/
Jag tänker tillbaka på våra minnen som vi haft/
Vandrar helt ensamma både dag och natt/
Släpper alla tårar och avslutar med en punkt/
Vaknar mitt i natten vad är det nu för sjukt/
Jag tänker om om jag fått någon sömn/
Jag tackar gud för att allt var en dröm/

Ref:

Hatar gör jag (men älskar dig ändå)
Två skilda vägar (som är långt ifrån)


Två Fingrar / A*

Kommentarer
Postat av: Yo dawg recordings

Du borde lira in hos Yo Dawg Recordings.

Det är det händer!

2009-09-25 @ 13:59:56
URL: http://yodawgrecordings.blogspot.com/
Postat av: Jack

Härlig blogg ;)

Händer idag :D?

2009-09-25 @ 14:25:02
URL: http://paraplyjack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0