Shuuz!

Shuu!
Nu har jag precis spelat in min vers igen till "Sen första dagen" för jag blev inte nöjd med den förra.
Den låten hade jag tänkt ha klart till tisdag då det är dags för "Soffan" men är inte säker på att den blir klar eftersom Derkid ska gästa den och Alina på refrängen och jag har inte pratat med honom på ett tag. Men men så vi får se hur det blir om den blir klar innan dess.
Nu ikväll har jag även spelat in en vers till en så kallad "mega mix" på en låt som heter "Mammas gata". På den låten så kommer jävligt många rappare vara med så får se om jag kommer med där ;)
Orkar inte skriva mer men håll utkik efter enstaka låtar som sagt!

Två Fingrar / A*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0