EP !?!

Shuu!
Har nu i sista sekunden kommit fram till innan "Soffan" att jag ändrar lite i mitt arbete och gör en EP istället för en skiva. EPn kommer då innehålla ca.7 låtar + en bonus låt hade jag tänkt.
Den kommer fortfarande ha samma namn "Låt Mig Andas EP" blir det i så fall.
Låten "Sen första dagen" börjar bli klar, det är bara refrängen som fattas som kommer spelas in under helgen av Alina så får vi hoppas på att den blir riktigt fet!
Hade ändå tänkt visa upp låten även om den inte är klar, lite spännande för dom som ska lyssna på mina låtar sen och får inte höra refrängen än utan får höra den sen när EPn är klar.
Aja det var allt jag hade att säga!

Två Fingrar / A*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0